KONSOLIDACJA WIZERUNKU GUGI KUERTENA
Aby pracować nad brandingiem jednej z głównych krajowych postaci publicznych, JKR opracowało strategię skoncentrowaną na edytorialach, zapewniając zróżnicowane treści od Gugi dla jego fanów. Główna uwaga w tym przypadku to bezpośrednie operowanie z esencją i prawdą jego osobowości, ponieważ Guga posiada wyjątkowe charyzmatyczne cechy, które nie mogą być pominięte.
TREŚĆ Z PRAWDĄ I ESENCEJĄ
Aby pracować nad treścią, JKR zgodziło się z kalendarzem aktywności, wydarzeń i sponsorów Gugi, aby zapewnić jak najlepsze wykorzystanie każdej z tych okazji. Oprócz codziennego opracowywania treści, nasz zespół towarzyszył idolowi w czasie rzeczywistym podczas generowania treści na różnych wydarzeniach na całym świecie, w tym podczas Miami Open, jednego z najważniejszych turniejów tenisowych na świecie, przy współpracy z marką Lacoste.
STRATEGIA PERSON
W celu zidentyfikowania właściwej grupy odbiorców, opracowano materiały, które potwierdzają potencjalne persony konsumentów dla tej marki. Ich wartości, pragnienia, obawy i marzenia zostały podkreślone, wraz z zrozumieniem wpływu, jaki ta marka ma na ich życie.
REDAKCJE TREŚCI
Celem tej strategii jest dostarczenie najlepszych treści odpowiedniej grupie odbiorców oraz wzmocnienie marki poprzez budowanie relacji i zaangażowanie. Wprowadzono tworzenie grup i harmonogramów publikacji, które konsolidują przepływ komunikatów i zbliżają markę do jej odbiorców.
KAMPANIE ZAANGAŻOWANIA
W tym przypadku używaliśmy kampanii cyfrowych z celem umocnienia marki w umysłach i sercach widowni. Poprzez kreatywność i wiedzę techniczną tworzyliśmy kampanie, które miały intensywny udział obserwujących, zwiększając percepcję marki i sprawiając, że stawała się bardziej znana, rozpoznawalna i podziwiana.
GUGA, LACOSTE I JKR
JKR towarzyszył specjalnej akcji marketingowej z udziałem Guga i francuskiej marki Lacoste podczas wydarzenia Miami Open. Nasz zespół podróżował do Stanów Zjednoczonych wyłącznie po to, aby zapewnić największą ekspozycję marki i generację treści w ramach specjalnych działań, które zostały przeprowadzone, a także w kalendarzu wydarzeń związanych z tą współpracą.