STRATEGIA
Tworzenie Mapy Strategicznej w ramach naszej metodologii, obejmującej różne obszary komunikacji marki, plany działań, cele, analizę wyników i wskaźniki.
POZYCJONOWANIE
FIEVER to marka w fazie rozwoju, która zdecydowanie wierzy, że wspólnota jest wyższa od jednostki. Jej fundament opiera się na eksperymencie i współpracy, ewoluując każdego dnia, przyjmując i przekształcając pomysły.
DEKONSTRUKCJA
Zarówno konceptualnie, jak i praktycznie, FIEVER to marka niekonwencjonalna. Od przezroczystych butów bojowych po futrzane klapy i holograficzne trampki, czerpią inspirację z miejskich i współczesnych odniesień. Dekonstrukcja stanowi ich zasadniczą zasadę.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
È sui social media che si raduna il pubblico di FIEVER, ed è lì che il marchio costruisce un forte coinvolgimento e relazioni con i suoi consumatori.
INFLUENCERZY
FIEVER z całego serca przyjmuje erę influencerów cyfrowych. To właśnie oni sprawiają, że koncepcja marki staje się bardziej namacalna i przybliża całość manifestu marki poprzez media społecznościowe.
RÓŻNORODNOŚĆ
FIEVER dąży do reprezentowania różnorodności i obalamy stereotypy oraz uprzedzenia. Marka jest otwarta na rozmowy i dyskusje, zawsze starając się uwzględnić siebie jako część społeczeństwa i tego, co nas napędza do przodu. Różnorodność pozwala marki być nowoczesną i aktualną, przybliżając ją jeszcze bardziej do swojej publiczności.